Zoeken naar wat maakt een goede website

wat maakt een goede website
Dit zijn de kenmerken van een goede website van Google De Ondernemer.
Ja, ik accepteer cookies. De Ondernemer maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen.
Aandachtspunten voor de vormgeving van je site Website webshop Detail Het internet. Ook uw zaak.
Tijdens het ontwerpen van een goede responsive website moet je dus met wat meer weergave-versies rekening houden dan voorheen. Sinds Google meer waarde hecht aan dergelijke sites, kan je er vandaag niet omheen: jouw webshop moet responsive zijn. Of je huidige website of webshop responsief is ontworpen, test je via de Google Mobielvriendelijke test: https//www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly.:
8 aandachtspunten voor een goede website infographic Frankwatching.
Het automatisch laten afspelen van videos of muziek kan namelijk zorgen dat mensen je website verlaten. Vermijd obstakels tussen jou en je bezoekers. Geef, wanneer een registratie toch noodzakelijk is, een voorproefje van wat hen te wachten staat. Bijvoorbeeld een preview of demo. Saaie content en vormgeving. Een goede vormgeving geeft overzicht en zorgt dat de inhoud zo goed mogelijk in beeld wordt gebracht.
12 tips om een gebruiksvriendelijke website te ontwerpen!
Daarnaast maakt het de tekst ook beter scanbaar voor Google, wat ten goede komt aan je ranking in de zoekresultaten. Behalve een grafisch ontwerp waarin een visualisatie van je website wordt gemaakt, bestaat er een aparte technische weergave van je website: het functioneel ontwerp.
Checklist voor een goede website Succesvol-Bloggen.nl.
Schrijf voor mensen en niet voor zoekmachines. Doe altijd aan bronvermelding als je van externe bronnen gebruik maakt. Fotos zorgen voor afwisseling, het oog wil ook wat. Zorg dat je een duidelijke beeldtaal hebt die door je gehele site hetzelfde is. Zorg dat je weet hoe het zit met de rechten op het beeldmateriaal. Bij twijfel: niet plaatsen. Doe aan bronvermelding. Zorg dat de foto ook de zoekterm-en bevat van je SEO. Geef een alt-tekst. Comprimeer je fotos. Dit zorgt voor een snellere laadtijd. Je kunt een foto hier comprimeren of installeer een plug-in die dit automatisch voor je doet. Hoort de foto bij een externe link: geef deze link ook aan het beeld. Klik je op het beeld dan ga je direct naar deze externe site. Bekijk de foto in de webpagina op diverse formaten beeldschermen om te beoordelen of de belangrijkste informatie op de foto overal goed zichtbaar is. Goede SEO zorgt dat bezoekers je vinden m.b.v.
Hoe ziet een goede website eruit? commbee: Webdesign SEO SEA.
Elke website is anders en ook het doel ervan verschilt voor elke onderneming. Het is dus niet eenvoudig om een standaard antwoord te bieden op de vraag hoe ziet een goede website eruit. Wat wél een basisvereiste is om te scoren als website is dat de website structureel goed gebouwd moet zijn, vlot toegankelijk en makkelijk te bewerken.
15 tips voor online succes: wat maakt een site succesvol? CMCGblog.
Testing is wel een vak apart: er komt wat scripting bij kijken en specifieke ervaring met usability en conversieoptimalisatie. Daarom is het wel verstandig er een expert bij te halen. Om zon test significant te krijgen is wel voldoende verkeer nodig. Daarom is het voor de meeste B2B-sites en het MKB meestal niet geschikt. Aan de slag! Kijk nu eens kritisch naar je website. Werkt alles naar behoren? Is de tekst onweerstaanbaar? Is de navigatie duidelijk voor iemand die het bedrijf niet kent? Ben je werkelijk tevreden? Maakt de website haar doelstellingen waar? Als je nee moet antwoorden op een van deze vragen, dan is het nu tijd om aan de slag te gaan! Begin met bovenstaande 15 punten en je site zal al een stuk beter presteren. Kom je er niet uit of wil je meer? Neem dan eens contact met ons op, we helpen je graag verder. 15 tips voor online succes 2011-08-12 2016-01-27 / Crossmedia Communicatiegroep 200px 200px. Showing 2 comments. Een bijzonder leuk artikel. het laat zien dat alle succes begint met goede producten, goed werk en goede inhoud.
Checklist: voldoet jouw website aan alle eisen van deze tijd? Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1. Page 1.
Verwijs je zelf actief naar jouw artikelen via social media en je nieuwsbrief? Staat er een goede SEO plugin op jouw website, zoals bijvoorbeeld Yoast? Gebruik je de juiste sleutelwoorden in je tekst en staan de juiste sleutelwoorden in de titels en tussenkoppen? Werk je met meta-tags en titels-tags, en werk je met tags en categorieën voor elke pagina, foto of elk artikel op jouw website? Beveiliging, rechten en plichten. Is de website goed beveiligd en maak je regelmatig back-ups? Heb je een gebruikersnaam en wachtwoord die niet voor de hand liggend zijn? Staan de algemene voorwaarden, als je die hebt, duidelijk op jouw website? Staan er copyrights op de site? Is er een cookiemelding als je gebruik maakt van Google Analytics? Zijn de contact en bedrijfsgegevens correct en compleet? Indien van toepassing. Zijn de openingstijden in één oogopslag zichtbaar? Is er een aantrekkelijk overzicht van wat er in de omgeving te doen is en is de agenda up-to-date?

Contacteer ons